Couleurs d'été / Summer Shades

"Happy Baby Jesus Resurrection" comme j'aime bien le dire!La neige est belle est bien histoire du passer, mon canada goose ranger, je peux me consacrer a ma garde-robe d'été! OOOOOOH YEAAAAH!
/"Happy baby jesus resurrection" like i like to say!Snow as melted itself away, my canada goose is tuck away, I can now fully focus on my summer wardrobe, OOOOOOH YEAAAAH!




Depuis les deux derniers années c'était plutôt: yeux charbonneux, cat eyes, lèvres rouge, foncées et mât et le foutu nude (qui ne va tout pas a tous le monde, please le look fresh of the graveyard, just non!)


Bref, essayons autres choses.

Pour ma part, l'été dernier j'étais très corail (ablaze de MAC, orgasm de Nars).
Je continue donc, un peu dans la même famille avec les orangées, sauf que je ne vais pas juste me contenter des lèvres, mais aussi le fard à joues et le fard à paupières aussi, oui oui!
Il y peut-être 4 ans, cette tendances avait commencer, mais le rouge avait pris le dessus.
/
For the past 2 years, it was all: smokey eyes, cat eyes (i do love elaborated eyeliners), red/ dark lips, matte and that damn nude. Sorry to be rude, but ladies, the graveyard look ain't cute! In other words, nude is just not for all.

Well, let's try new options, or for my part, let's continue the evolution.
Last summer I was all over the corals shades (I wasn't to keen pinks) my go to products was Ablaze by Mac & my trusty Orgasm by Nars.
This year, i,m going full on in the more orange shades, not just lips but blushes and even eyeshadow.


Je l'adore! Follow her!


Comments

Popular Posts